Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Miten tilaan ja saanko tilausvahvistuksen? 

Asiakas rekisteröityy LetsTV -järjestelmään ja luo sinne henkilökohtaisen tunnuksen (sähköposti sekä salasana). Tilaus lähetetään maksamalla tilattupalvelu verkkokaupan maksajärjestelmällä. Jos asiakkaalle ei syystä tai toisesta tule tilausvahvistusta, tilaus ei todennäköisesti ole onnistunut, tai annetussa sähköpostiosoitteessa on ollut virhe. Kehotamme tällaisessa tilanteessa ottamaan viivytyksettä yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin maksaa tapahtumista?

Käytämme Bambora PayForm-palvelua, jonka kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/ debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja American Express -kortit. 

Lisäksi maksutavaksi käy erikseen lunastettu arvoseteli (voucher).

Maksu tapahtuma keskeytyy / maksu ei onnistu, mitä voin tehdä?

Jos valitsit Bamboran maksumenetelmän, niin aukeaa ponnahdusikkunat  Muista sallia siis selaimestasi pop-up eli ponnahduskkunat! ennen kuin painat Bamboran kuvaketta):

Katso lisää maksuohjeita Käyttöohjeet sivultamme joka löytyy myös sivun yläreunasta Miten katson tapahatuman?

Kuinka kauan aikaisemmin on maksettava tuntimaksu, jotta se ehtii tulla vahvistetuksi ja näen tapahtuman?

Maksujärjestelmä lähettää ilmoituksen LetsTV:seen heti, kun maksu on hyväksytty eli tunnille pääsee välittömästi maksun suorituksen jälkeen.

Voinko maksaa kulttuuri-setelillä?

Emme tällä hetkellä tue maksua kulttuuriseteleillä.

Millä päätelaitteilla voin katsoa sisältöjä?

Lets-TV -palvelu toimii kaikissa uusimmissa selaimissa eri desktop-, mobiili- ja tablet-päätelaitteissa.

Toimiiko palvelu Chromecastilla?

LetsTV:n käyttämä videosoitin tukee myös Chromecast / Googlecast -ominaisuutta joissakin päätelaitteissa, mutta päätelaitteissa on eroja ja emme pysty tällä hetkellä testaamaan niitä kaikkia ja antamaan tukea sen toiminnalle.

Live -lähetys on alkanut, mutta videokuva ei tule ruutuun, mitä voin tehdä?

Mikäli kaiken pitäisi olla kunnossa (sekä ohjelman aikataulun mukaisesti käynnissä), mutta et näe videokuvaa, niin päivitä selaimesi (sivun päivitys/ refresh painikkeesta).

Video pätkii, mitä voin tehdä?

Videon pätkiminen voi johtua monesta syystä. Sujuva katselu vaatii vain noin 3 Mbps nettiyhteyden, mutta erityisesti poikkeusaikoina voi nettiyhteydet eri puolella olla niin suuressa käytössä, että yhteys pätkii. Mikäli saatavilla, suosittelemme silloin kokeilemaan toista yhteyttä joko mobiili-nettiä tai kodin Wifi-yhteyttä. Myös selaimen, päätelaitteen tai (kodin laajakaista yhteyttä käytettäessä nettimodeemin) käynnistäminen uudelleen.

Minulla on ongelma kirjautumisen/rekisteröitymisen kanssa, mitä voin tehdä?

Mikäli sinulla on ongelmia rekisteröitymisen/ kirjautumisen kanssa, niin kokeile toista Internet-selainta (esim. Mozilla Firefox, Windows Explorer).

Näenkö tallenteita tapahtumista?

Tällä hetkellä palvelussa keskitytään vain live-tuntien tekemiseen ja lähettämiseen. 

Videokirjaston haasteeksi nousee live-lähetyksiä huomattavasti korkeammat musiikin käyttömaksut, jolloin ns. tuntikohtaiset tuotantokustannukset nousevat korkeiksi. Tämä taas tarkoittaa, että tämän hetkisellä rakenteella, videokirjaston perustaminen ei ole mahdollista. 

Videokirjastoa sekä ajatusta sen taustalla kuitenkin viedään eteenpäin ja erilaisia suunnitelmia on jo asian tiimoilta tehty. Siksi kannattaa seurata LetsTV sivuja, missä tieto videokirjaston avaamisesta ensimmäiseksi kerrotaan. 

Mitä teen, kun en saa yksin selvitettyä asiaa?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme:

info@letsvirtual.com

Palvelemme MA-PE välillä 8:00 - 16:00.